پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- فاطمه معتمدی:رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر آخرین خبرها از اقدامات انجام شده در خصوص برخورد با تصرفات اراضی حاشیه کشف رود اظهار داشت:در خصوص متصرفان کشف رود و توابع آن از جمله ارتفاعت جنوب و دیگر مناطق همان برنامه‌ای که قبلاً در واحد پیشگیری دستگاه قضایی و سایر سازمان‌ها با قوت کار پیش می‌رفت، در حال حاضر هم با همان جدیت وضعیت ادامه دارد.

اقدامات رفع تصرف اراضی کشف رود و ارتفاعات جنوب مشهد تا آخرین وجب ادامه دارد

حجت الاسلام والمسلمین مظفری تأکید کرد: کار تعطیل نشده است و ان‌شاءالله تا آخرین وجب از اراضی متصرف شده رفع تصرف نشود، این کار ادامه خواهد یافت.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر احتمال  تصویب لایحه جامع وکالت در مجلس گفت: قوه قضاییه لایحه جامع وکالت را با جدیت پیگیری می‌کند. با اینکه در دولت‌های قبلی هم این مسأله با مشکلاتی مواجه شد، لذا دستگاه قضایی ناچار شد با اختیاری که بتازگی مجلس داده است و برابر آن اگرلایحه‌ای از سوی  قوه مجریه و هیأت دولت با تاخیر سه ماهه به مجلس نرفت مستقیم به مجلس ارایه شود، لذا  قوه قضاییه می‌تواند این لایحه را مستقیم به مجلس برای بررسی وتصویب ارایه دهد.

وی ادامه داد: برابر این اختیار قانونی، رئیس قوه قضاییه بتازگی لایحه جامع وکالت را مستقیم به مجلس ارایه داده است و اکنون موضوع در مجلس در حال پیگیری است.

وی ادامه داد:اگر روند کار به همین منوال پیش رود، پیش بینی می‌شود این لایحه تا پایان سال جاری یا اویل سال آینده به نتیجه برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.